En äkta mammaledigdag

Igår såg utsikterna för idag ganska tråkiga ut – eller kanske inte tråkiga men iallafall var ingenting bokat. Jag fick iallafall napp på fejjan av den allra bästa! Den här tjejen ger mig så mycket positiv energi så det är inte klokt – o så fick jag och Lowa äntligen göra vår Vapianopremiär..äntligen,det var på tiden!!! Nu kommer det bli fler gånger,typ varje ute lunch eller nåt sånt :), jag formligen tokälskar scampi, vilket proffset i fråga rekomenderade så vi tog varsin scampi med blandad sallad till! Mums!! Lowa o Baxter delade på glutendöden :)!

Efter lite fin shopping så mötte jag
Emelie och Killian i korsningen vid Västermalmsgallerian. Hur man känner igen dem? På vagnen såklart :)!!jag ser fram mot en träningsdejt inom kort :)!!

Mormor hämtade vi sedan upp på 20 våningen och gick hemåt lillaE! Jag hade bestämt löpning,mamma som hare som vanligt! Allt över 2 km är långdistans för mig så jag bestämde 5 km för att där hade vi en tid att tävla mot sedan innan! Men där gick vi bet, 27 sekunder långsammare! Men va gör d om 100 år liksom? Målet var bara att ta sig igenom och det gjorde vi (trots att jag höll på o gå av på mitten av kissnödighet) men det sitter bara i pannbenet!! Jag är hellre en sprint än en långdistansare alltså, jag tröttnar efter typ 3 km, då slår jag av på tempot och så blir det bara på vilja att ta sig i mål. Jag vill göra pullups eller burpees eller nåt liksom 🙂

Nu blir det myskväll med Lowa hos mormor o j-e!! Det luktar basilika, mmmm!!!

20110915-183703.jpg

One thought on “En äkta mammaledigdag

Kommentera

