Bra avslut på dagen

Som ni vet gillar jag egentligen inte att träna på kvällen, jag älskar att ha det ”gjort” och sedan ha hela dagen till annat. Men idag kände jag att det inte riktigt räckte med trappträningen från imorse även om jag var helt slut just då…En annan fantastisk sak med crossfit – att jag inte sliter i den bemärkelsen på kroppen eftersom passen är relativt korta. Så efter en dag i flyttkartongernasvärld så klämde jag in ett pass till efter powernapen efter middagen. Vilja Vilja Vilja!!!

Hopprepsuppvärmning, 200 singelhopp och 50 DU och såklart rörlighetsövningar

3 x 3 push ups +5 Latsdrag (alltså superset)

3×5 Sittande rodd

3 x 3 Hang power clean 35kg + 10 DU

WOD:

Min tid: 12.53

Glömde visst att det var bar-facing burpar så jag gjorde vanliga :). Bra minne trots att jag läste den precis innan jag gjorde den. NÅVÄL……Det kändes segare än segast och som att jag vilade jämt och hela tiden – men ändå, 45 frivändningar och 45 burpar på 12.53 låter ändå ganska bra för att vara jag..

Avslutade såklart med lite planka och ännu mer hopprep.

Kommentera

