”Magnumeffekten”

Ja, så här går det när älsklingen köper hem Magnum och äter på en onsdagskväll. WTF!!! Då jobbar jag in en WOD ute i regnet i protest! (och nej, jag åt ingen Magnum)

WOD:

5 varv:

200 m löpning

50 singleunders

Min tid: 6.44

Dock så tror jag inte runkeeper mätt rätt. Men om den gjorde det så känns ju tiden rätt bra :).  Måste gå förbi imorron o mäta igen!

För att få till en bra avslutning så körde jag 4 ruscher a´50m på grusplanen brevid cykelbanan där jag sprang och hoppade! Opti!!! Jag har gett mig F-N på att löpsteget skall bli bra!!

One thought on “”Magnumeffekten”

Kommentera

