Prioriteringar

Alltså…..jag har massa grejor jag skall skriva om, flera recept som ni frågat om och som jag lovat, hur nära målet jag är i mitt Best Shape of My life upplägg, filmer på bra övningar, lite nya tankar, inredningsinspiration, mer om maten vi äter m.m.m.m.

MEN

vet ni va? Jag njuter så jäkla mycket av tiden med Lowa att jag knappt har lust att sätta på datorn. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag är nu. Jag kan och vill inte prioritera bort en endaste minut.

MEN

Inläggen kommer, snart 🙂

KRAM

lowaojag!

Igår körde vi Babybjörnen till ÖppnaFörskolan, mys!

Så här kul har vi det på dagarna

2 thoughts on “Prioriteringar

Kommentera

