Skinkdödaren

Starka skinkor is the shit. Hur får man det då? Ja, man springer och gör utfall – typ, och det är det jag har gjort idag.

Dagens WOD:

Jag körde dock en liten annan variant. 400m så fort som möjligt, sedan direkt max antal obrutna walking lunges (alltså aldrig stanna utan bara gå gå gå framåt hela tiden). Sen då vila 2 min och så 4 gånger på det! Kul, smärta, jobbigt, pust, stön, grymt tryck i löpsteget trots morronlöpningen i benen = fin fin känsla i kroppen, lite sur över att man måste knipa så man bli ungefär lika blå som dagens utstyrsel och ta fokus från löpningen men va fan gör man inte liksom!!. Jag gjorde 400 m på:

2,10 min 44 st utfall

2,20min 26 st utfall

2,20 min 20 st utfall

2,50 min 32 st utfall

Just det, styrkan körde jag ju först:

3×5 Bänkpress 30kg

3×5 Push ups med fötterna på bänken

30kg var lätt – pushupsen var ganska tunga men jag gjorde dem iallafall. Nöjd och glad träffade jag sedan Lowas BVC ”tant” som jag instruerade i roddmaskinen. Kul!!!

Jag älskar den här blå färgen – men kan inte komma ifrån att jag tycker det känns som att gå till gymmet i pyjamas..Hmmm…

Min finaste unge. Sablarns va hon gör mig lycklig!!!

Kommentera

