Medan du sov…

Så var jag o Lowa ute i regnet o intervallade! Eftersom öppna förskolan är mest befolkat på förmiddagarna så har vi fått rotera om lite i träningsschemat o köra minisats på eftermiddagen istället! Därmed inte sagt att vi inre hinner träna innan klockan 09!!

Morgonens pass:
1h PW med 10 st 30 sek intervaller rusch med barnvagn
400 single unders utanför porten

20111003-101800.jpg

20111003-101832.jpg

20111003-101851.jpg

One thought on “Medan du sov…

  1. Hej igen!
    Aha du menade så, då hänger jag med lite mer hehe!
    Jo men det kan jag känna en del redan nu, att magen är i vägen för vissa övn. detta är mitt andra barn och magen växte stor snabbt denna gången! Så jag kanske inte kan köra skivstång hur länge till som helst, men så länge det går så är det ju skönt:) Annars blir det baspassen på Friskis och mycket promenader. Skönt att jag kan/orkar träna under denna grav iaf, det kunde jag inte alls med mitt första barn. Oerhört frustrerande att inte träna på 9 mån, när man är van att träna flera ggr/vecka vanligtvis.

    Tack för dina svar =)

Kommentera

