Ska jag eller ska jag inte?

Snorig igår kväll, snorig på morgonen…I valet och kvalet inför träningen, men va fasen, resonemanget blev att antingen blir jag sjuk på riktigt eller så blir jag frisk av träningen. Återstår att se vad utslaget blir. Iallafall så tror jag att jag är lite sjuk eftersom jag skulle köra ”Grace” som innebär 30 clean and jerk på 30kg. Jätte bra, dock så gjorde jag inte rätt – det upptäckte jag först när jag kom hem, hjärnan var inte riktigt med så jag tror liiiite på sjukdom ändå 🙂

Dagens pass blev alltså:

30 clean and NO jerk 30kg

Min tid: 2.36

Ja det får väl duga det också som WOD. Det kändes som att det gick så himla fort eftersom jag hade i bakhuvudet att jag gjorde Grace för någon månad sedan på runt 5 minuter. Så det var jerken som skiljde helt enkelt.. NÅVÄL, jag fortsatte iallafall i godan ro med styrketräningen:

3×5 hantelmarklyft i S.S med 3 armhävningar mot bräda

3×7 ”medballclean” fast med 10kg viktskiva

3×5 Hängande shrugs i S.S med L-sit MAX antal sekunder

3×5 Latsdrag

3×10 GHD situps

3×10 woodshopper

Kommentera

