Sjukstuga

Men åååå, jaha – det blev förkylning som resultat av gårdagens träningspass. Jag kurerar mig i soffan och Lowa gallskriker från sin säng – som vanligt på våra mornar. Hon är alltid as trött efter att ha sovit typ 12h under natten, hon vill bara ha välling när hon vaknar och sen sova igen – DOCK så vet hon inte om det själv, så tillslut måste man bara ta i det sura äpplet och lägga in henne i sängen och så somnar hon efter 1-30 min. Det skär i mammahjärtat men det blir bäst för oss båda!!Hon är alltid glad när hon vaknar så det verkar inte göra allt för mycket att hon somnar skrikandes!!

Min finaste häromdagen på morbror Eriks kalas!

Vädret ser ju inte alltför lockande ut så en dag med lek och mjukisbrallor hemma känns inte allt för trist. Kanske jag hinner packa den sista kartongen också? Nu har jag packat de 10 kartongerna som vi hade kvar från flytten för ett år sedan – måste köpa 10 till!!! Sen blir det bannemej inget mer flyttande på ett par år! Börjar iallafall få in rätt bra snits på packning nu alltså! (mormor skulle väl säga att allt skulle diskas och grejas en extra gång innan man slår in blomkrukor och ljusskålar men där sätter min energi stopp – det får jag pyssla med när vi kommit fram till nya lyan!!) O jäklar vad grejer jag har kastat och gett bort, det är en härlig känsla!

Just d, om det är nån som vill ha 2 stycken 90 sängar Sultan från IKEA så skrik till innan lördag, då åker de nämligen på tippen för nu kan vi inte ha 4!!! sängar längre..

3 thoughts on “Sjukstuga

  1. Hej, minns mig (o Max)?
    Vi behöver en säng, är det hämt senast imorgon som gäller isf? Vi kan hämta först söndag.. Och ok även om vi bara vill ha en..?
    Hör av dig, jag finns på Lisa@fahlaker.se.

    Krya på dig 🙂

Kommentera

