Tack för kalaset!!!

Hej, Lowa här!

Jag äääälskar kalas. Nån mer som fyller år snart??? (fast har ni inga bollar så kommer jag inte)!! Såna dära bruna bullar och grädden på tårtan gillade jag grymt mycket – mamma, varför har vi inga såna i frysen liksom? Bara för att mina föräldrar har dåliga karaktär skall väl inte jag behöva lida??? För övrigt vikket kul kalas, det var fiskdamm, pappa fick fiska med en innebandyklubba (hade kusin Anders inget fiskespö hemma??), jag fick värsta nappet med boll, reflex och en jätttte good bok som man kunde sätta på vagnen – vikken grej. Det är alltså så det är att gå på kalas!!!! Mer kalas åt folket!!


Kommentera

