Tålamod…Tålamod…Tålamod Sofia!

Alltså idag är jag så less….det ser ni aldrig mig skriva – men idag är det verkligen så. Rishög till hår, grå hårstrån, mat över hela mysstassen – ja ni vet….Dock så är det i dessa stunder jag brukar reflektera över hur jävla (ursäkta!!) bra jag har det…Jag är fasiken lyckligast på hela jorden – men det räcker ändå inte riktigt till för att vara glad idag!!! Jag gjorde iallafall 2 aktiva val idag, mejlade ett krismejl till världens bästaste frisör om att håret måste redas ut och jag körde 2 härliga träningspass. 2 aktiva val för att kunna hålla huvudet över vattenytan idag.

Lowa är brutal i sin vilja idag. Jag som trodde jag var envis liksom. Trots skrik och gap gjorde jag mina morronintervaller före gymmet, hon fick skrika till hon somnade – hårt men sant, hon hade skrikit lika mycket hemma så ja, mamman blev iallafall lite gladare av att springa av sig – one win situation. På Minisats var det guld och gröna skogar. Inte ett pip hade hon sagt men såfort hon skulle ner i vagnen blev det gap och skrik VM igen…*pust*. Skam den som ger sig dock, efter lite lunch så somnade hon i sin säng, utan skrik. Jag gissar tand eller mammasjuka som möjliga lösningar på skrikeriet. Inget jag kan göra åt tyvärr, hon är ju med precis överallt, toa, kök, tvättstuga, i flyttkartongerna…ja, jag försöker bara hålla huvudet kallt!!! Jag klagar inte – jag konstaterar bara!!!

Dagens pass:

Oräkningsbara intervaller, ca 7st 2 minutare + 6km PW

3×5 Squat 42,5kg

3×5 Frivändningar 35kg

Shrugs och L-sit

Utfallskombo med statisk press

Burpee med bosuboll i S.S med Hantellyft till sidan

Knäböj på balansplatta i S.S med viktplattesving 10kg

Tabata Rodd – 732m

Träning lite senare än vanligt, runt 10 idag  betyder folktomt på gymmet – betyder filmer till er 🙂

Terroristen nr1. De nya slitna jeansen i strl 84!!!! funkar ju perfekt om man viker upp kanterna lite bara – värst så stor hon blev på en gång!

Kommentera

