5 kartonger borta och lite till Salu

5 kartonger och 3 påsar med kläder fick åka till Örebro imorse. Hur skönt? Jag äääälskar att göra mig av med grejor alltså. Inte bara för att det blir mer plats för nytt utan det inger liksom en skön känsla i kroppen. Dessutom kan ju någon behövande bli glad, det är också en härlig känsla. Jag lider inte brist på grejer eller kläder heller för den delen, hur mycket jag än rensat, igår sa jag visst orden:  – Älskling, jag har 6 dunjackor kvar, det räcker väl? (efter att ha gett bort 3 st :)). OPS!

Nu har vi knappt nå möblemang kvar, det är den fina TV bänken kvar, jag har haft den i flera år och älskat den. Den passar perfekt för den ”vita” inredningen och den rymmer miljoners med attiraljer om man vill det också, gömmer sladdar och är typ omöjlig att göra märken i. Lowa har haft den som ståochtittapåtv bänk senaste månaderna och det syns inte en skråma. Totally love it – men den kommer inte passa till vårt nya möblemang i nya huset. Hålet på lådan har en rund knopp men den har vi skruvat av för att Lowa inte skall äta på den 🙂

Så vi säger som så här:

300 SEK, först till kvarn 🙂

Kommentera

