Hemma och laddar

Mer om mässan lite senare idag, men alltså heeelt bananas crazy!!! 🙂

Blev upphämtad av älsklingen utanför mässan och gissa vem som blev glad? Lowa fullkomligt strålade, 24h från oss är 24h för många. Nu är vi hemma hela familjen och Micke har väl ungefär påbörjat sin laddning inför SM (läs – sover i soffan med Lowa i knät och Ullared på webb – TV:n, han som tycker att jag har så dålig TV smak – vissssst!!!)

Jag har precis laddat med lunch – pannkakor med bregott – och nu skall vi hinna städa och handla lite samt göra matlådor inför helgens bravader. Finns det något jag avskyr så är det att vara på något event/tävling och inte ha mat och framförallt snacks med mig, så det måste ordnas ikväll.Sen kommer jag vara upplagd grande för eftermiddagens pass på Fighter Centre, PT pass med Micke. Bästa Bästa. Efter det åker vi mot LillaE för att lämna Lowa till mormor och J-E där hon skall vara ända till imorron kväll!! 2:a gången hon sover borta sen hon föddes, inte blir det nån vila för oss dock – vi åker runt 06 imorron mot Sätrahallen för inregistrering. Spännande, jag är mer nervös än Micke, så är det alltid!!

Pannkakor – 2 ägg, 2 dl grädde, 1 tsk fiberhusk, lite salt, bred på lite Bregott när de är varma så smälter smöret in i pannkakan. Mums och mättande!

Va grymma purerecept ni sitter inne på förresten, skall utse en vinnare under helgen. Vill ni att jag publicerar alla recepten i ett inlägg så ni också kan frossa i purelagning??? Vill du också lämna ditt bästa recept och tävla om ett Bambinokit tryck HÄR.

2 thoughts on “Hemma och laddar

Kommentera

