Crossfit SM Lag Event 2

HÄR ser ni ställningen efter första dagens 2 event. För er som inte orkar klicka på länken så kan jag meddela delad 4:e plats (av 24 lag). Så sjuuuukt bra. Filmade en liten snutt till er som inte var där och kunde uppleva magin på plats (ja, det är jag som svär och skriker lite i bakgrunden!!!):

Burpee and sandbag throw 20kg

MAX kg total overhead

Vilket sjukt bra teamwork., kolla in bytena liksom, hur snabbt gick det inte?? Imponerad!

Micke och CeVeBe in action

Min idol CEveBE hade egen hejjarklack:

En trött och huvudvärkig Sofia  (jag har svårt för höga ljudvolymer och det var det verkligen) påväg hem till mamma för att hämta Lowa. Korven i handen är en foamroller som jag fick av Micke. Man skulle kunna översätta det till smärtrullare på svenska – skall visa sen hur det går till 🙂 Väl hemma hos mamma så fick vi iallafall inte med oss järpen hem – hon fick vara kvar tills imorron. Bättre för Lowa att slippa den höga ljudvolymen på tävlingen – dock så skär det lite i mammahjärtat med en hel helg utan min finaste unge..Jag får väl hålla till godo med min stora älskling här hemma sålänge!! Tack mamma och J-E!

Kommentera

