Crossfit SM 2011 Lag Final

Grym final workout. Kul att se! Tungt var det. Crossfit STHLM gjorde en riktigt bra insats. Tyvärr var det lite skräpdomare så några andra lag fick en väl lätt väg med väldigt många felaktigt godkända reps – så kan det va…trist!! Oavsett är en 5:e plats av 24 lag riiiiiktigt bra. I SM tävlingen är det alltså bara de svenska lagen som kan vara med och tävla, de andra är ”utom tävlan”.

Jag är så stolt, såklart mest över min älskling (och lite över CeVeBe också), hon är så jäkla cool, ni som inte träffat henne kan ju inte veta det men hon är liksom glädjen, styrkan och positiviteten själv – me LOVE sånt!!!

Här ser ni event 3:

Här ser ni finalen:

(Det är MIN Micke i orangea dojjorna :), ja, det är jag som skriker och svär – det ingår!!!)

Nu är det sovtajm. Vi har somnat innan 8 alla dagar denna helgen. Heeelt slut. Nu har vi hämtat hem vår älsklingsunge men hon somnade direkt i bilen och sover nu för natten så vi kör en tidig kväll idag med. Imorron laddar jag och Lowa för SATS och minisats – skall prova nån av SM wod:sen. 🙂

One thought on “Crossfit SM 2011 Lag Final

  1. Hej! Kul att det gick bra för ert lag! Jag var och kikade på sm för första gången – har tränat crossfit som komplement till annan träning och blev så taggad av att vara på plats ( är dock höggravid så jag kan inte ut och ösa i morgon – som man hade velat!) – skriver om upplevelserna av sm från publikhåll som icke-crossfitinvigd i min blogg, vore intressant att se om du uppfattade arrangemanget (söndagen) på samma sätt?!

Kommentera

