JAAAAAAA

Nu är det väl mycket crossfit här i bloggen – men det neutraliserar sig snart 🙂

De flesta som läser vet ju vad jag håller på med – ”Best shape of my life”. Vad är min väg för att nå dit? Jo- crossfit. Såklart!! Det räckte inte med 9 veckor som var planen från början. Det har nu gått 18 veckor och än är jag inte färdig. Jag har 3  mål som skall nås. Idag fick jag äntligen äntligen komma i mål på ett av dem. Det känns som jag vunnit OS guld 🙂 Det satt hårt inne, sannerligen!! Jag tackar crossfit för allt!!!Jag jämför mig inte med någon annan, jag jämför enbart med mina egna tidigare resultat. Jag har aldrig nånsin, då menar jag någonsin sprungit 2km under 12 min. Jag har aldrig varit nån löptjej – whatsoever, jag har liksom hållt på med annat! Nu har jag äntligen tagit steget att kunna springa fort, fort i mina mått mätt alltså. Jag är urstark nu – ingenting kan stoppa mig!!

Mål 1: 2 km under 12 min – check!

Kan det månne ha suttit i mössan?? Varför köpte jag isåfall inte den tidigare??

 Kvällens träning alltså:

2 x 2km löpning (utomhus)

One thought on “JAAAAAAA

Kommentera

