Teamworkout Ute

Idag fick jag i första gången träna i lag med älsklingen och vår nya familjemedlem 🙂 LYCKA och SMÄRTA 🙂

5 varv var (totalt 10 alltså, när jag hade svingat färdigt började Micke på squat, osv)

20 squat

75m brant nerför asfalt 75m brant uppför gräs

10 K.B sving 16kg / Micke körde 10+10 snatch

Vår tid: 17 min 15 sek

Fantastiskt – amazing – underbart, jag SLOG Micke. Alltså förstår ni, jag hade de 2 snabbaste varv tiderna :). Weeeee…Hur najs kändes inte det då? Spelar ingen roll att han gjorde en annan slutövning, det hör inte till saken liksom! Brutal lårsyra och brutal lycka!!

Sen tyckte jag vi kunde ta en liten fin bild – oj vilken fin bild bild det blev – det här med fotokurs för bloggsambos, närs är den???? 🙂

Kommentera

