Välkommen till Familjen

Välkommen säger vi till vår nya familjemedlem. Med egen plats hemma, i bilen och på träningen borde den väl inte klassas som nånting annat än en familjemedlem? Vi hade en annan familjemedlem förut – den har dock flyttat till Sumpan i förtid så nu är det våran nya K.B från Primal Fitness som får stå för muskelbyggandet i denna familjen 🙂 Ikväll kommer farmor hit och leker med ungjärpen så jag och Micke skall ut och ”leka” lite…

Micke köpte denna på SM så det var lite bättre pris än online, det blir ju en hel del kg:pris i fraktkostnad men för dig som vill investera i ett grymt träningsredskap, klicka HÄR.

3 thoughts on “Välkommen till Familjen

  1. Snygg färg måste jag säga 🙂 . Skulle själv behöva uppgradera vikten på kettlebells hemma. Det börjar bli lite för lägg nu….iof kul, för då har jag ju blivit starkare 🙂

    På lördag ska jag också testa passet från CF SM, 8 minutaren. Får se vilken tid jag får 🙂

    Ha det gott

    JoAnna

Kommentera

