Fredagsfys

Ni vet..ju bättre fredagsfys – desto bättre fredagsmys 🙂

Eftersom Micke annonserade vilodag imorron (han tycker tydligen att vi ligger lite efter i flyttpackningen), så kände jag att jag fick bränna på ordentligt idag!

60 min PW och 2 backintervaller

WOD:

500 utfallsteg

Min tid: 28.45

100-meters tiderna:

4.16

4.59

5.48

6.28

7.13

GOTT MOS, eller nåt…..Ajajajajaj. Jag körde ju 400m utfallsgång för 2-3 månader sen, jag antar att detta är ungefär likvärdigt, kanske lite längre 🙂 Fina fisken i låren. Fick sitta lite extra länge på minisats efteråt – hujedamig!

Morronen kan sammanfattas som följande; grymt höstväder, kommer sakna lidingöbron på mina morronPW:sar, Lowa är fortfarande grymt fascinerad av ballonger,det gör ont att göra många utfallssteg, mitt HellyHansen må vara gräsligt fult, men ack så skönt!

2 thoughts on “Fredagsfys

Kommentera

