Min vän Jack

Eller kanske inte,han var jobbig, så han får nog inte vara min vän än!! Men jag körde också med den värsta träningsvärken du kan tänka dig (2 dagars värken e allllltid värst!!) nu är det ju ingen ursäkt förutom till mig själv,men ändå!!

WOD ”Jack”

AMRAP 20 min:
10 pushpress 25kg
10 k.b sving 16kg
10 boxjump 50cm
Mitt resultat: 6 varv

Ja alltså,utan träningsvärk hade jag ju kunnat hoppa med betydligt högre tempo,men va fasen,pushpressen är
rätt tung fortfarande så tja,det var väl en godkänd insats men inte mer – mer kan jag absolut! Efteråt vart det massa pullups träning,tungt som fasen fortfarande. Nu har det gått troll i det där att jag inte kommer upp,mer pullups o Thrusters alltså!!! Kul!!!*Hmmmmmm*

20111023-112623.jpg

One thought on “Min vän Jack

  1. Härligt kämpat !
    Alltså de där pull-upsen. Hur svårt ska det vara egentligen :). Det ser så himla enkelt ut när alla andra gör dem, men skenet bedrar verkligen.
    Så jag är med dig….mera pull-ups träning !! De ska bara sitta !!!!!

    Kör hårt imorgon bitti !

    //JoAnna

Kommentera

