En kylig ö

Det är vad som bjuds denna måndagsmorron. Skönt, friskt, härligt. Det slog mig nyss att jag kommer sakna våra morrontraditioner med lek, promenad eller löpning och sedan lek på minisats, men så slog det mig igen att det inte kommer att ändras. Eftersom jag jobbar skift så kan jag fortfarande njuta av långa?? sovmornar med Lowa hälften av alla vardagar, äta frukost och sedan ut för träning. Full pott liksom! Jag har aldrig varit en morrontränare förut men under detta året har jag verkligen insett att jag gillar att träna på morronen. Jag presterar inte lika bra som på eftermiddagen, och det har ju sina naturliga och fysiologiska anledningar men den kroppsliga och ”känsliga” känslan är toptop!

Så därför startar vi denna morron med 60 min PW och sedan ett härlig pass på gymmet.

20111024-082430.jpg

20111024-082454.jpg

Kommentera

