Kropp & själ P1

Tips till er radiolyssnare!idag pratar supercoachen och min gamla PT lärare Jari Ketola i P1:s Kropp & själ program! Temat är ”hur kan du göra träningen mer effektiv och ändamålsenlig”.

Jag gillar inte alls pratradio men jag tror jag ger mig på att lyssna in sändningen lite senare i eftermiddag – vid tidpunkten för sändningen 10-11 är jag nog mitt i nån slags svettinferno med skivstänger runtomkring mig!!

Lyssna o begrunda, för det är precis det som man ofta brukar kunna göra med hans ord,begrunda!!!

Kommentera

