Lowaojag vs. FuncMama

För snart ett år sen så delade jag upp mitt bloggande i 2. Jag ville separera min egen träning och mitt familjeliv o annat ditt och datt som jag kommer på att jag vill skriva om, från min proffession som Personlig Tränare. Jag har sedan dess varit konsekvent med att inte blanda in träningsprogram, upplägg, motivationstexter och annat hos Lowaojag (jag postar däremot gärna filmer på bra övningar – men det är enbart för att ni frågar :)). Jag vet att det är många mammor som kikar in här och vill därför vidareskicka er till FuncMama som är mitt PT företag och min andra blogg.

Jag vänder mig framför allt till gravida och nyblivna mammor, men mitt spektra av kunder är vitt skiljda – oavsett om du vill ”komma i form” eller är aktiv inom någon idrott är du varmt välkommen att kontakta mig.

Så här skriver en av mina tidigare kunder Lena, som tappade 17cm i midjan under 10veckor:

”Sofia är väldigt kunnig,men framförallt oerhört inspirerande. Det man trodde var helt omöjligt lyckas man på något sätt genomföra med henne bredvid sig. Hon peppar,skriker,tröstar och förklarar – allt för att uppnå de mål som du har satt upp för dig själv. Jag har haft andra personliga tränare tidigare som försökt pracka på mig som kund den livsstil de själva har valt vilket har fungerat sådär. Sofia utgår istället efter hur mitt liv fungerar och hur jag kan göra det bästa utifrån mina egna förutsättningar och mål. Att träna med Sofia är jobbigt och tufft – men också fantastiskt roligt och framför allt – det ger resultat!”

6 thoughts on “Lowaojag vs. FuncMama

  1. Jag vill bara säga att jag tycker ditt företag verkligen är toppen! Du förmedlar verkligen en känsla av motivation och en träningsfilosofi som alla kan relatera till. Alla kan träna !

    Det du gör är väldigt inspirerande, och jag jobbar hårt för att komma till samma nivå. Jag ska gå en PT kurs i januari som jag nu förbereder mig för. Har själv anlitat en PT som hjälper mig på vägen och lär mig en massa bra saker. Mitt mål är att, precis som du, starta ett litet företag och hjälpa andra människor att komma i form….utifrån deras förutsättningar och mål.

    Träning är det roligaste som finns, och drömmen är att få jobba med det. Men jag är på väg dit, och förhoppningsvis så är jag snart där 🙂
    Jag hoppas att jag blir lika duktig och inspirerande som du är 🙂 !!

    //JoAnna

    • Va kul, det är ju det som är tanken. Jag vill motivera på en nivå som alla kan ta till sig. En svår balansgång ibland – kul att du uppskattar det…
      Kul med PT utbildning – det ger ju bra nycklar med utbildning även om jag tycker att intresse och engagemang och coaching är viktigast – det är något man inte lär sig om på en utbildning, men kommer med tiden…..Hör av dig så kör vi ett CF pass nån gång 🙂
      Kram

  2. Ja, vore jättekul att köra ett CF pass ihop någon gång 🙂 ! Jag är flexibel de flesta helger. Hojta till när du får en stund fri, så kanske vi skulle koka ihop nåt !
    Om du vill kan du maila mig om detta, joagra76@gmail.com så behöver vi inte dela ut all vår privata info här 🙂

    Kram

Kommentera

