Fördelar med WordPress

Fördelen med att blogga med WordPressverktyget är att jag kan tidsinställa mina inlägg. Det vill säga att det kommer att komma inlägg under dagarna, även om jag jobbar. Jag har alltid gjort så när jag bloggat att när jag har ett inlägg som börjar i huvudet, ja då börjar jag på det (annars glömmer jag bort det) och skriver så långt jag hinner – det ligger många inlägg färdiga i utkorgen som inte publicerats än – de är på G! Det bästa är också att ni inte kan se om jag bloggar ”live” eller om det är tidsinställt. O vad spelar det för roll egentligen?? Fördelar för mig med skiftjobb och familj som jag vill umgås med – jag bloppar när familjen sover helt enkelt! Win Win!!!

______________________________________________________

Så till nånting annat, idag är min första dag på jobbet. Jag har när du läser detta börjat för någon timma sen. 06-15. Det är bäst att vakna rejält på en gång och inte börja med myspasset som är mellan 14-22.30. Med tidsomställningen i kroppen så kommer Lowa garanterat vakna före jag behöver kliva upp (UPDATE: Jag hade rätt, 5 i 5 blev jag väckt av familjen, Lowa var tydligen överlycklig över nånslags lampa som var sladdlös och ändrade färg. Heeeelt galen!! Unge, mitt i morronen liksom…….) så lite Lowagos hinner jag nog ladda med ändå.

10 månader exakt på dagen har jag varit hemma med Lowa. Underbart, fantastiskt, amazing. Underbart är kort som man brukar säga och nu får Lowa istället umgås och terrorisera sin pappa under 9 hela månader. Lika viktigt det tycker jag. Bara hon inte blir nån vildmarksunge…..Lowa skall vara välkammad, ha rosa tights och leka med dockor. ELLER??????????? 🙂

Mammas finaste…

Just det, roliga frågor ni ställt. Svaren kommer i ett inlägg ikväll, så har ni fler frågor så shoot 🙂

2 thoughts on “Fördelar med WordPress

  1. Tack för att du ger mig läsglädje varje dag. Blir alltid på gott humör efter att jag gjort ett besök hos dig. Jag har bloggtorka, kanske löser de upp sig med tiden. Lycka till på jobbet. Tjing tjing 😉

Kommentera

