Total lycka!

Lycklig ända ut i lilltån!! Igår kväll däckade vi hela familjen runt 20. Tack o gonatt liksom!!

 Därav en tidig morron – Lowa o Micke väckte mig vid 07.15, Lowa låg i åkpåsen i pyjamasen 07.30 o jag hade knutit skorna. Sjöarna runt nästa….

7km barnvagns PW med 4×5 min löpning och 3 backintervaller

Hemma:

5 varv:

10 boxjump

10 K.B sving 16kg

Min tid: 4.28

(Upplägget var att om jag bröt svingarna fick jag börja om helt från början – så bryta för vila var inte ett alternativ :))

Total lycka med eget hus och egen ingång, opti opti att träna framför huset eller bak på altanen. Nu familjefix och sedan mot jobbet!!!

Kommentera

