Vår Fredag!

o vår torsdag för den delen också har tillbringats tillsammans med IKEA manualer och skruv – ja ni förstår :)!! Lowa tyckte också det var väldigt intressant och effektiviteten blev väl lite sisådär!! Tur att jag har världens bästa sambo som fixar och donar – bara för att jag skall få det precis som jag vill, trots feber och sjukdom!! Bästa Bästa!! Han fyller för övrigt år på måndag – kanske får han en fin present??

Tillbax till inredningen så börjar det nu te sig färdigt. Grejor har plockats in och plockats runt, kartonger börjar försvinna – skön känsla!! Längtar tills jag kan visa upp – äntligen har jag fått ett hem som jag verkligen är stomförtjust i, ur alla synvinklar. Läge, form, färg och inredning. Dessutom har jag ju fyllt huset med världens bästa familj. Total lycka!

Helgen skall tillbringas på arbetet, det bästa är att nu när Micke är pappaledig så kan vi få helg ändå när jag är ledig måndag och tisdag. Det är ju nästan bara en fördel om man skall besöka nåt shoppinghus.

Vi har ju ingen riktigt bra ”bloggspegel” än så denna får duga sålänge!

Kommentera

