Morronintervaller

Så himla härligt! Alltså jag skulle kunna lösa världsproblemen på mina morronpass, min hjärna e sjukt snabb,effektiv och produktiv på morronen!

Igår plockade jag fram min ryggsäck så jag kan springa istället för att gå till jobbet! Dock har min rygga inget midjeband så det krängde rätt bra från sida till sida fast jag hade dragit åt banden så mycket det gick,bra bålträning iof men inte så löpeffektivt! Behöver alltså en ny rygga
med midjebälte!!

Dagens pass inleddes strax efter 05,nu är klockan 5 i 6 och jag är duschad o klar o klackskorna är på,redo för dagens äventyr! I eftermiddag har jag eventuellt en träningsdejt med en av
Sveriges starkaste tjejer! Det kommer ni garanterat att få läsa mer om!!!:)

Morronens pass alltså,PW med några löpintervaller,ca 5 min totalt med ca 12km/h som fart! Skön start på dagen o ny rekord tid till jobbet – trots att jag tog 300m:s omväg!!! Måste ju sätta upp en målsättning till jul – 22 min borde ju gå att få till. 20 min:s målet får vänta aningen. Lite mer än 7,5 min /km borde ju funka även med ryggsäck. Det blir kul – en liten sidoutmaning sådär. Tacka gud för Runkeeper liksom!

Avslutade såklart med TABATA plankan oxå..Alltid plankan…Alltid!!

20111109-071109.jpg

Kommentera

