Fredagsfys part 1

Jag kommer fortsätta livet ut med att förmedla lyckokänslorna som infinner sig vid morronträningar – ni får helt enkelt vänja er om ni inte redan gjort det!! Från en zombietrött, snoozande mamma till pigg och fräsch pingla med klackskor och rosor på kinden! Allt på 45 min! Avslutade såklart med en övning vid ankomst till jobbet. Denna dagen valde jag jägarvila. Fint för låren!! 3×1 minut. Jag tycker variationen är viktig, att kunna använda muskeln både statiskt och dynamiskt. Jag har som tumregel att köra en statisk övning i varje ”pass” jag kör. Det gäller att lära kroppen att älska den pulserande smärtan!!!!

Ne, slut på detta hurtiga inlägg. Dags att arbeta, ladda på depåerna med mat för att sedan köra fredagsmys part2 när jag kommer hem. Micke mätte ut en runda på google igår, så jag antar löpWOD! ÅÅÅÅhej!!!

20111111-065342.jpg

Kommentera

