Kalas på Tyresö

Jag har aldrig tidigare varit på Tyresö. Stockholm är stort!!! Eller? Idag var det kalas för Lowas kompis Theo. Theo är världens goaste och vildaste unge, han gick när han var 8 månader och nu har han hittat kakskåpet hemma och springer och käkar kakor hela dagarna, hihi, ja, han är så go som han låter… Theos mamma Jenny är en helt underbar människa och träningskompis till oss. En sån man blir glad av varje gång man träffar, så kalaset var väldigt lyckat, gott!!!! och trevligt, och vilket fint hus de har förövrigt. Urmysigt..jag blir alltid avis på folk som har vita golv – jag bara tokälskar det!! Såsmåningom skall vi byta ut våra trägolv vi oxå…Ungjärparna var högt och lågt och hade roligt med alla leksaker och framförallt papper!!! Vilken grej!! Jenny hade bakat massor med goda cupcakes och en saffranskladdkaka som inte gick av för hackor. Jag har ångrat mig och vill inte ha hem receptet – det var föööör gott liksom!!!!

Tack finaste Theo för att vi fick vara med och fira din födelsedag!

(tyvärr hann aldrig huvudpersonen fastna på bild – han är för snabb!!)

Kommentera

