Gammelmormor, mitt får är bäst!

Alltså gammelmormor, Vet du huuuur mycket jag tycker om mitt får? Jag kan krama på fåret, pussa på fåret och slänga det i golvet. Ibland så kan det dansa och sjunga oxå, men det är bara när pappa är i närheten – jag undrar om det finns nån hemlig knapp – vet du? Tack iallafall gammelmormor för den fina julklappen – fast du vet väl att tomten inte kommer förrns om några veckor? Min mamma har sagt att ni brukar vara med henne och mormor på julen, ni ska väl komma o träffa tomten i år också, ja menar, nu är ju jag med också!! Tänk va kul!!

Kram Lowa

Kommentera

