Tabata everything

20111114-110027.jpg

Måndags magin fortsätter! Idag börjar jag inte förrän 14 så jag tog mig ett skönt 2hs pass nu på förmiddagen!

TABATA:
Squat (80 st)
K.B sving 16kg (65 st)
Boxjump (42st)
Singleunders (351st)
One arm Deadlift k.b 16kg (96st)

För att runda upp det hela så la jag till:
3x340m viktvästlöpning 11kg
Varvtider: 2.09 (inkl skoknytning),1.50,1.43

Alltid snabbast på slutet! Det sitter bara i huvudet!Bara!! Riktigt kul o som vanligt undrar grannarna vad vi håller på med – men d bjuder jag på :)!!

Sen skulle Lowa sova förmiddagslur så då la jag till 1h rask PW i solskenet! Hejdundrande bra förmiddag alltså! Dessutom norpade jag mannens shorts för att hålla värmen lite!!tjusig som få 🙂

20111114-110018.jpg

Kommentera

