Sundbybergs IP

Ju närmare målet jag kommer,mer o mer löpning blir det!!Nu börjar d bli halt,om det skulle Micke bara säga;mer crossfit!jHur som helst,Lowa o Micke gick till badhuset vid 8 o jag skulle sova lite till – jo men visst, 5 minuter senare va jag påklädd o klar o påväg till IP som ligger precis brevid badhuset!!!

Morronens löppass:
2x400m
2x200m
2x100m
100m utfallsgång

Precis när jag va färdig kom de 2 nybadade o mötte mig för en promenad hem igen!! Nu kör jag 2in1, sövningspromenad o blopp samtidigt :)!!

20111118-095221.jpg

20111118-095235.jpg

3 thoughts on “Sundbybergs IP

  1. Bra jobbat !! Det är som du säger….det finns ALLTID tid att träna….när som helst, var som helst !
    Dé é bara å gört !

    För mig är det vilodag idag, men ska sätta mig senare och knåpa ihop nåt till morgondagens morronpass :). Blir det fint väder kanske jag också kör nåt ute…

    Ha en bra helg 🙂

    kram kram

Kommentera

