Invänjningsperiod

Eller hur sjutton stavas d?

Hursomhelst, nu efter dryga 4 veckor tillbaka på arbetet igen så börjar jag så smått komma in i rutinerna. Jag älskar att jobba skift, och än mer nu medan Micke är pappaledig. Vi får mycket tid tillsammans hela familjen. Först var det ju planerat att Lowa skulle börja till våren på dagis, men för att få plats på det dagiset som vi vill så är det säkrast att vänta till höstterminen startar, så vi gör så att Micke är hemma ända till augusti. Jättemysigt! Vi får mycket tid att vårda förhållandet – vilket jag tycker är jätte viktigt. Jag trodde det inte gick att bli mer o mer kär för varje dag, men tydligen!! Nu är iallafall mannen ifråga iväg och tränar – så så mycket var det med den ”vårdaförhållandettiden” :), Lowa somnade precis och jag har redan krupit ner i sängen. Tidig morron + träning + jobb + PW hem igen tar ju ut sin rätt, det är inte mer än rätt att jag får ligga i sängen o bara slappa o bli frisk…fast slappandet blir nog inte långvarit – ögonen börjar falla ihop 🙂 GONATT (@17.59)

Förresten, hur STOR är inte känslan när man öppnar ytterdörren blir mött av en gåendes Lowa med världens största leende och armarna rakt ut???

20111122-180952.jpg

2 thoughts on “Invänjningsperiod

Kommentera

