Reeders choice!

Nu får ni möjligheten att välja inlägg:

Kommentera detta inlägget med vilket alternativ du vill ha, när 15 personer röstat så kommer inlägget 🙂

Alt1) Film på uppvärmningsövningar

Alt2) Film på övning med teknikinstruktion (isåfall namnge vilken övning du önskar)

Alt3) Läsa om hur Micke tränar crossfit, hur han tänker och resonerar kring ”living the crossfitlifestyle”

Alt4) Film när jag tränar med barnvagn och barn med mig

Alt5) Om du var min PT kund….(ställ en personlig fråga till mig som PT och få ett personligt svar med hur jag skulle coacha dig som PT kund)

7 thoughts on “Reeders choice!

Kommentera

