Mammaledigdag

Eller ja, jo, det är precis vad det är, jag är ledig, mamma och lowaojag har en dag tillsammans. Pappan är på jobb nånstans. Mysigt! Vi har börjat dagen med träning. Off course!!! 7 km PW med 2×6 min löpning med vagnen. Sista kilometern körde jag lyktstolpruscher! Note to self; varmt att springa i dunjacka och underställ!!! Medan Lowa sen tog vattenpaus i vagnen körde jag dagens workout:

21-15-9

K.B sving 16kg

Squat

Min tid: 3.13

Sen vände jag på det hela och använde tiden från workouten som tid för plankan. 3 min 13 sekunder. 2 avbrott blev det, ett för att hämta vattenflaskan till Lowa och en för kramp i armarna. Fint!! Nu pyntar vi vidare här hemma innan vi sätter på lite kaffe och väntar på fikabesök!!!

20111129-120851.jpg

20111129-120909.jpg

Kommentera

