Viktvästen på!

Hälsenan kändes OK imorse så jag bestämde mig för att hålla mig till planen med att köra viktvästträning till jobbet (hem också för den delen senare i eftemiddag). Direkt när jag började gå kände jag dock att det drog lite konstigt, dock inte värre än att jag kunde fortsätta. När jag blev varm försvann det onda och jag kunde även lägga in 3x1min löpning. Lite Rocky sådär, kändes fint, Kesellan blev välskakad skulle man kunna säga. Västen väger 11kg, det tynger på rätt så bra på låren, men den är jätte skön att springa med, trots att det är killmodell, jag drar åt den lite extra hårt bara. Lite Marit Björgen över det hela.

Romantisk lapp från älsklingen i mandellådan. Det är kärlek det 🙂

20111130-072348.jpg

20111130-072356.jpg

Nöjd med löphastigheten iaf. 11km/h med 11kg extra – 05.15 på morronen!!! Plus i kanten!!

Förresten….jag har en överraskning till er!!!! Men först,jobb!!! (eftersom jag valde att blogga har jag nu, 2 min 36 sekunder på mig att sminka mig och sno upp håret) FTW!

Kommentera

