8 Dec – Lucka 8

Under lucka 8 döljer sig en härlig workout, kort men ack så jobbig. Förslagsvis kör du intervaller i valfri konditionsgren innan så hela passet blir runt 30-40 min, är du på gymmet längre tid har du vilat eller pratat för mycket – utnyttja tiden maximalt när du väl är där, prata och vila kan du göra hela dagarna! Då kommer resultaten, det lovar jag!!!

AMRAP 3 min:
6 powercleans (frivändningar)
6 burpees

Alltså,så många varv och repetitioner du orkar av dessa övningar under 3 min.

Vill du jämföra med mig så gjorde jag 2 varv och 6 powercleans på 30kg inklusive 3 tröj instoppningar 🙂

7 thoughts on “8 Dec – Lucka 8

  1. Nästan som den jag körde i måndags. Då var det amrap 5 min: 5 powerclean (40 kg), 10 lateral jump burpees. Jag klarade 2 varv + 5 pc + p burpees. Mycket irriterande att jag inte klarade den där sista burpeen innan tiden var ute.

  2. Pingback: Träning med en av Sveriges starkaste « lowaojag

Kommentera

