12 December – Lucka 12

Att träna på morgonen passar inte alla, men har du inte provat så rekomenderar jag dig att göra det. Dagens luckträning var genomförd innan 05.50 av mig. Jag utmanar dig att göra detsamma, fast kanske imorron då!

4km PW under 30min.

AMRAP 4 min:

8 Broadjump

10 squat

Räkna totala antalet repetitioner. Jämför med mitt resultat; 94 repetitioner. Dvs 5 varv och 4 broadjump. Broadjump = stillastående längdhopp, landa mjukt ner i en knäböj. Jag valde att köra mina mellan parkeringslinjer, perfekt att sträva efter att nå linjen.

20111212-064441.jpg

4 thoughts on “12 December – Lucka 12

  1. Nej, nu måste jag sluta läsa din julkalender 😉 Vill ju bara göra allt. Sen läser jag massa andra WOD:ar jag vill göra, sen så tänker jag på all träning jag redan har planerat och inser att dygnet bara har 24 timmar och jag måste jobba, äta, sova och vara lite social också. Åh det är härligt att äntligen få köra crossfit igen 🙂 Kram

  2. Låter så kul med crossfit, har starka funderingar på att testa det 🙂

    sv: Haha, var de så de hette 🙂 Jag kom ihåg toe to… så jag hittade på mitt eget namn 😀

Kommentera

