Full på energi

Trots tidig uppklivning, morronPW och morronWOD och 9h:s jobb på det så var jag inte överdrivet trött. Snabb PW hem som uppvärmning i 30 min. Därefter kvällens WOD:

20111212-191029.jpg

Vi har ju ingen 32:a hemma än så det fick duga med 16kgs K.B denna dag. Det var hårt ändå. Löpningen flöt dock på rätt bra, och lyften körde jag helt obrutna. Mitt resultat: 5 varv och 200 m sprut på slutet, målet var att komma över 5 varv – och det gick ju, alltid spurt på slutet…alllllltid!!! Det tränar både hjärnan och hjärtat!! Såklart filmade jag lite för er skull också och eftersom det är mörkt så är det även mörkt på filmen. (o se vad jag lär mig – nu kan jag redigera filmer också)

Kettlebell deadlift 16kg:

2 thoughts on “Full på energi

Kommentera

