Kesella frukost

Lucia – välkommen, men snöööön? Hallååååå!!!

Lowa skall vara pepparkaka på Öppna förskolan, jag hade gjort vad som helst för att få vara med – men jag får nöja mig med film och bild på det hela. Det ser jag fram mot.

Lucia firas på bästa sätt med god kesella blandning till frukost. Kesella ingår inte i paleo, men det är ett bra livsmedel med hög proteinhalt så den äter vi ändå! Både till frukost och kvällsmål, oftast mellanmål också. För mig räcker 1/2 burk till 2 mål. Dessutom är det väldigt praktiskt att Lowa älskar kesella, och äter det lika mycket som oss, vi kan dela på mellanmål ute när vi är på tur – praktiskt var ordet, sked delar vi också!

20111213-065541.jpg

4 thoughts on “Kesella frukost

Kommentera

