Julstämning

Idag har jag bättrat på julstämningen lite här hemma. Eftersom det nog är en ganska dålig idé att ha julgran i år (för rasrisken) så har jag nu gjort mig en egen lite gran på köksbordet. Jag har även norpat lite pinnar i skogen och stadgat upp amaryllisen som blommar för fullt. Idag har vi också varit ute och promenerat och jag har övat mina nyfunna fotokunskaper. Måste säga att det går ganska bra eller vad tycker ni? Svårast är ju att hitta en bra balans inomhus för att inte få det för brusigt. Workin on it…

Nu skall den här mamman vika in sista tvätten och sedan börja stassa upp sig inför datenight och Spamalot på Oscars ikväll.

Kommentera

