Cancerfonden

Tänk vad glad jag är att jag har en blogg, när man kan använda den till nånting betydelsefullt. Idag loggar jag ut och är så glad och tacksam för det jag har och för min älskade familj.

Julen närmar sig med stormsteg och med den följer ett nytt år. Men för de 50 000 personer som under året insjuknat i cancer kommer högtiden inte att bli sig lik. För dem har uttrycket ”gott nytt år” fått en helt ny innebörd. Cancerfondens mål är att alla, både cancersjuka och deras nära, ska få uppleva en god jul och ett gott nytt år. Varje år. 

Vill ni göra som jag; köp det fina halsbandet Hope från Barncancerfonden bidra med 150 kronor till forskningen.

2 thoughts on “Cancerfonden

Kommentera

