21 December – Lucka 21

Idag blir det kroppsviktsträning FTW!

WOD:

100 squat

100 situps

50 squat

50 situps

Notera tiden. Vill du jämföra med mig så gjorde jag på 11.47. Det är mycket mentalt i denna woden. Att bara ”mata” på och inte börja känna uttråkningen och pulsen i benen utan bara ta varje rep för sig och vila så lite som det bara går. Så klart är det mest ”hardcore” att köra utomhus, i full mundering och på en sticksig matta. Gärna före klockan 06.00 också!

Jag filmade ju hela workouten men såklart hade den ramlat av vibrationerna, så här kommer en ”efter” film så ni är med på teknik och utförande

2 thoughts on “21 December – Lucka 21

  1. Gud jag ska verkligen komma igång med träning efter att jag fött vår lilla. För nu har jag varit så dålig rent fysiskt då jag varit illamående långt in i graviditeten och därmed inte haft ork till mer än det nödvändigaste. Till våren ska jag ivf ut på powerwalks med vagnen. 🙂

Kommentera

