Idag..

…konstaterar jag följande:

* Att personer som kör ATOS:ar inte kan köra bil, överhuvudtaget.

* Att jag är FÖR bra på positivt tänkande så jag tror att en totalt överlastad vagn från Ingvar Kamprad AB skall gå lika bra att köra utomhus som inomhus.

* Att mina nya röda kuddar måste åka in på 60 grader innan de ens kommit in i huset

* Att en trasig tavelram inte är hela världen, men att det är grymt irriterande att komma hem med 2 istället för 3.

* Att det går alldeles utmärkt att köra mot enkelriktat när det inte finns en endast skylt som säger vart sjutton jag skall ta vägen.

GONATT!!!!!!!

2 thoughts on “Idag..

  1. Ha ha….verkar som att du har haft en händelserik dag 🙂 !

    Passar på att önska dig en riktigt mysig jul och ett gott nytt år ! Ät för mycket julmat, drick för mycket glögg och snaps, och stoppa i dig en och annan aladdin choklad. Å glöm inte att krossa några nötter också ! Och träna sedan bort alltihopa ! 🙂

    Kram kram
    JoAnna

Kommentera

