Fragrannie

Men ååå…jäkla Jessica..Hon har tagit över tronen efter Jenny med galna ideér. Dagens övningar:

20111226-133222.jpg

Alltså en Fran, Annie och Grace på en och samma gång, ihopvävda. Fint. Speciellt fint för händerna – eller inte. Ajajajaj!!

Jag bestämde mig för att köra 30 och 40kg stång som det ska vara, och sedan köra bara clean istället för clean and jerk. Jag har aldrig kört högre än 40kg nån gång på clean (frivändning) så jag är mäkta stolt över att ha kört den i en hel workout som dessutom är brutal på riktigt. Snacka om att teknikträningen gett resultat i framförallt bottenlyftet. Jag hade ju kunnat kapa tiden rejält på att bara köra på 30 kg men nu får det vara nog – lift as heavy as possible var det ju eller hur CeVeBe?!!!

Jag sa innan att om jag är i mål på 40min är jag riktigt nöjd. Det blev 45:44 tillslut som jag är riktigt nöjd med. Jäkla DU som ställer till det, jag kan lätt hoppa över 10 i rad, men i en workout med trötta armar, ja då gör jag som max 7:or. Nåväl!! Pullupsen var iaf nästan helt ok idag eftersom jag nu har smalnat greppet rejält = STOR skillnad. Lyften var lätta att vända upp, men som vanligt när det kommer till Thrusters på 30kg är det total stopp. Bara till att nöta vidare. YBERnöjd att jag gjorde färdigt, det var liksom typ halva grejen, att överleva vidare hela tiden 🙂 Tack Jessica för bra pepp!! 🙂

4 thoughts on “Fragrannie

  1. Bra jobbat. Det här passet körde de på Crossfit Örebro dan innan julafton. Jag är såååå besviken på att jag inte hann vara med på det, men har tänkt att köra det själv nån gång 🙂
    Kram

  2. Nu har jag tagit mig igenom den här 🙂 Den var tuff. Speciellt med tanke på att jag precis har lärt mig göra doubleunders så de går inte fort. Men jag vägrar skala och köra singles. 38.50 blev tiden. Nästa gång ska doubleunders sitta bättre och då ska det också gå snabbare 🙂
    Kram

Kommentera

