MAXtest Deadlift

Idag var det dags för MAXtest Deadlift. Tidigare max var 1 rep på 70kg. (i strumpor, JA!) Som Micke sa; jag tror du hade fått upp 80kg om du hade ruckat lite på tekniken – men det kommer aldrig och hända – teknikfreak som jag är!!

Sen blev det en rolig workout tillsammans med bästaste Jessica.

Jag sket  i repet och sparade händerna inför imorron då det vankas en ”300”. HSPU på box som kändes riktigt bra och pullups med riktigt smalt grepp och 1 gummiband. Flera riktigt bra idag. Jag ger mig ALDRIG! Farmerswalk (66m) är kul, och detta passet var en riktig underarmsdödare. Kommer nog kännas fint ikväll. Riktigt nöjd med nya MAX på deadliftet men lite sur för att jag inte fick upp 80, trots flera försök. 75kg på 3:e försöket. Ska bli sjukt kul att köra en ny testvecka längre fram i ”vinter”.

Kommentera

