Crossfit 300

Aj, aj, aj, aj!

Låter tavlan tala för sig själv:

Min tid: 39.19. Allt gick ju enligt plan till clean and press med 12kg KB. Där var det stopp, 12kg e tungt för enarmspress redan i uppvärmningen, och efter det här kalaset så fanns det ju inte direkt mer att ge. Singlar hela vägen upp till 50. MEN jag ger mig aldrig 🙂 Tog väl ca 12 minuter :)Vägra skala ner till 8, VÄGRA!. RX idag 🙂 (förutom på floorwipers där man också skulle ha 40 egentligen men Micke sa att det var bara att ”få upp” momentet som var svårt, annars hade jag kunnat hålla – men 30kg fick duga :)) NÖJD men totalt död och svimfärdig i flera minuter efteråt – fosterställning 5 min o sen hopp o lek med Lowa. Precis som det skall vara!!!

4 thoughts on “Crossfit 300

  1. 23.36. Vilket var över förväntan med tanke på att det började med 70 doubleunders :). Ligger en liten film uppe på bloggen om du vill se 🙂

Kommentera

