Till mina fina bloggvänner!

Ni är för härliga…:)

Idag har återigen varit en sån där stissdag med att åka iväg klockan 9 o hem klockan 18. Var tar tiden vägen liksom? Vi lägger iof mycket tid på träningen men ändå, hur hinner folk med att ligga på sofflocket liksom? Jag fattar d inte!! Jag vet att klippet från morronens träning inte funkar än, youtube får helt enkelt sova på saken o så ser vi om d funkar imorron (det var tydligen väldigt högupplöst att filma med Mickes nya Iphone4 så filmen blev vääääldigt stor – tips någon?)

På söndag fyller ju Lowa år – första året liksom! Vilket hejdundrande år. Idag för exakt ett år sedan gick vattnet när jag i ren vrede sågade sönder julgranen inne på vardagsrumsgolvet. Inatt började värkarna och resten är historia – jag fick iallafall i mig oxfilén innan det var dags för färd mot förlossningen – det var liksom målet!!

Jag börjar känna mig aningens ledbruten efter denna veckas inferno av MAXlyft, riktigt långa testworkouts, pullupsträning och MAX löpning. Imorron blir det återigen nånslags inferno nere på klubben o snart är det väl dags att släcka lampan för att ladda in lite extra energi – gubben min har redan somnat!!

För er som inte märkt det är inferno mitt nya ord. Det passar så bra i de flesta lägen; Lowas leksaker all over på golvet = inferno av leksaker, en workout med massor med övningar = inferno crossfit style, drösvis med folk på Ica Maxi = Inferno….ja ni fattar….Användbart ord!! Ni som känner mig kan skratta – ni andra får helt enkelt fortsätta fundera på vilken filur jag egentligen är – det är ju liksom det som är tjusningen med en blogg, eller hur?

KRAM o gonatt!!!

(No picture) 🙂

Kommentera

