Lowas nyårsdans

HAHAHHAA, jag kan skratta så jag kiknar åt det här. Hon är ju för rolig ibland. Det är bara denna låten hon dansar till, och det måste vara rätt hög volym så hon riktigt känner beaten liksom, rätt bra taktkänsla har hon ärvt efter sin mor också!

Imorse blev jag väckt av min levande väckarlocka till sambo klockan 05.40. TUR, jobbet börjar 06 – o jag som skulle träna innan. Klockan ringde inte – mysterium eftersom när jag kollar på alarmet så var det ju liksom aktiverat men inte ringt. Så morronens träningspass blev en uniformslöpning till bilen ca 200m 🙂 Skämt åsido så överlever jag nog ändå eftersom jag skall PT träna med Micke i eftermiddag. Lowa skall leka hos mormor tror jag!

Igår kväll rann musten ur oss båda två efter kalasande, nyår och massor med träning och runtstissande. Nu väntar 3 veckor av mera träning och lite ”lugnare” schema och sedan drar vi till Thailandet – SOM vi längtar!!!

Just d, ikväll kommer jag publicera mitt nya projekt och mål inför 2012. 🙂

2 thoughts on “Lowas nyårsdans

  1. Hallå.

    Du som är en CrossFit tjej. Jag har börjat bli så sjukt sugen på att börja träna enligt CrossFit tänket. Har du något tips på hur man ska börja? Klarar man sig på att träna hemma eller på vanligt gym? Bör man köra på ett CrossFit center?

Kommentera

