Eftermiddagsträning på FC

Fick till ett till pass idag inne på klubben, trots att jag jobbat morronpass så var jag rätt så pigg i både huvud och ben. Inte efteråt dock 🙂

5 rundor:

3 Deadlift 60kg

MAX obrutna ring rows (med parallell kropp)

66m utfallssteg

330 utfallsmeter totalt, fint som snus, eller nåt :)Min tid: 19.26 Marklyften kändes lätta förutom att jag hade lite smått med syra i låren – men inte så farligt ändå. Det är nånting som spökar i en axeln dock sen clean & jerk med 12kg KB. Jag har ju världens blåmärke på den armen också vilket inte gör saken bättre. Skräp. Får vila från press/pullups/armar över huvud övningar nån dag till. Benen känns starka och fräsha dock!

Innan jag började köra kom den här damen förbi och pratade lite med Micke. KUL o se dig! Vi styr upp nånting snart snart!!!

Lowa körde såklart på i gymmet med både skrik, vatten och sammanbrottspaus, puh!!!

20120103-202356.jpg

One thought on “Eftermiddagsträning på FC

Kommentera

