Intervallträning

Idag stod intervallträning på schemat. Det tog emot vill jag lova, kände mig aningen stum i benen sen de 330m utfallsgången igår, dessutom var det storm och spöregn. Desto mer Rocky dock och så fick jag ju fint stöd av både Micke och Lowa så jag borrade in lurarna under mössan och slutade tänka 🙂

7×2 min intervall löpning

2 trapphoppningsrundor

Lite nergång

2×10 burpees

Alla intervallrundorna var en REN pina. Men jag gjorde det och det var det som var poängen idag, och för att motverka nånslags enorm träningsvärk :). Max fartBurpees mest för att få lossa upp lite stelhet sen på slutet.

2 thoughts on “Intervallträning

Kommentera

